The sims 2!

M

millansnillan

Någon som har köpt?
Hur var det?
Måste ju veta om det är värt pengarna! :D
 
Sv: The sims 2!

Har köpt! :)
Skillnaden mot the Sims börjar när man ska skapa sin familj Du kan välja att skapa en bebis, barn, tonåring, ung vuxen, en mellan vuxen (ca 30 år), en medelålders eller en gammal. Du kan i princip designa hela människan från frisyren till kläderna. När man "gör kroppen" kan man välja form och storlek på olika delar i ansiktet, och vilket smink personen ska ha, glasögon, hatt eller skägg går också bra att välja.
Spelet tycker jag fortfarande är lite svårstyrt om man har flera simmar som man ska hinna med. Det finns inte så mycket möbler att välja mellan (kommer väl i alla femtielva expansioner). Grafiken är snyggare och simmarna tänker mer själva. De har önskningar och är rädda för olika saker, de har dessutom minne och kan komma ihåg händelser.
Tyvärr kräver spelet en bra dator om man ska spela det. Bara installationen kräver 3,5Gb utrymme på hårddisken. Jag har en rätt ny kraftfull dator och jag tycker ändå att spelet känns segt bitvis, speciellt i starten och när man laddar familjen.

Spelet är värt pengarna (469:-).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
209
Senast: sweep
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp