Texten försvinner

SkorpSmulan

Trådstartare
Om jag håller på att svara i en tråd och tex behöver kolla upp något så jag går in på en annan flik och sen när jag kommer tillbaka och ska fortsätta skriva så har det jag skrivit försvunnit.
Det har inte varit så förut och det är fruktansvärt irriterande när man skrivit en lång kommentar som bara försvinner.
Hänt flertalet gånger. Är det något med forumet som blivit annorlunda eller är det något annat?

Ligger kvar för mig, tex tidigare idag så började jag skriva ett inlägg på telefonen men postade det aldrig och nu så låg det kvar på min jobbdator!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: soom
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 905
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar