Texten är stoooor!

Fibusen

Trådstartare
Kom åt nått igår så texten på buke är jättestor för mig! Jag har inget synfel,så jag behöver inte ha sån här stor text! ;) Bara på buke det är så här,så jag antar att jag måste ha klickat på något här inne....

Hur får man tillbaka det till den vanliga storleken?

Sv: Texten är stoooor!

Har du Internet Explorer? Isåfall finns det två alternativ.

1. Du har fått något annat tal än 100% i den lilla rutan längst ner till höger i browser-ramen. Återfinns också under Sida - Zooma i menyerna på IE7 (heter något annat på IE6) ifall du inte har rutan synlig.
2. Du har råkat få för stor textstorlek, vilket återfinns under Sida - Textstorlek i menyerna på IE7.

Enkel fix: Stäng ner IE och starta upp igen.

Såvitt jag vet finns det ingen inställning på buke som styr textstorleken utan alla sitter fast med samma.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
958
Senast: Fille
·
Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: dobbis
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 107
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden