Test som har visat fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.

chio

Trådstartare
Är det någon som har testat negativt (apotekets tester) men ändå varit gravid? :)
 
Sv: Test som har visat fel?

Det beror ju på när du testar, man bör ju vänta tills man skulle haft mens, och sen är det alltid bra med morgon urin.
Men om du tror dig vara gravid fast du fått negativt test så vänta 1 vecka till och testa sen igen.

Hoppas du får det svar du vill av testet :banana:
 
Sv: Test som har visat fel?

Min granne för några år sedan testade negativt med "apotekstest", men efter två veckor kände hon fortfarande sig konstig. När hon kom till BM så testade hon positivt. Så om man misstänker att det visar fel ska man nog testa igen efter några dagar-en vecka.
 
Sv: Test som har visat fel?

Ja. I förra grav. fick jag postivit på tredje testet och var då i v.8. (hade gjort typ ett test i veckan då... alltså i 6,7 & 8)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
25
· Visningar
2 630
Senast: Jahopp
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 322
Hundavel & Ras Röntgade våran tik idag på dygn 50, dom såg 2 st…förstår ingenting, sist fick hon 3 st…så deppig just nu, någon som varit med om att...
2
Svar
22
· Visningar
3 586
Senast: Karolina90
·
Utrustning Varför vinklas mina knän utåt i sadeln, är de för att den inte passar mig ? Har testat olika stigbyglar olika längder på länderna men...
Svar
5
· Visningar
493
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp