TESA-krokar

movi

Trådstartare
Har ett helt nyrenoverat badrum, våtrumsmatta på väggarna. Hyresrätt. Så borrar gör jag imte.

Vill sätta upp en korghållare med två korgar på som jag ska ha några småflaskor och liknande i. Det höll inte med vanliga krokar med dubbelhäftande tejp som jag köpte på Jysk fick jag erfara en natt.

Hur bra är TESA-krokar? Funkar det på våtrumsmatta?

De fungerar bättre än förväntat. Denna plastblomma sitter med en tesa-krok, visserligen på tapet

Bifogade filer

• 20230612_162537.webp
    20230612_162537.webp
    88,3 KB · Visningar: 36
De fungerar bättre än förväntat. Denna plastblomma sitter med en tesa-krok, visserligen på tapet
Tack! Jag har läst/hört att dom funkar toppen på tapet, men ser inget om just våtrumsmatta. Läste bara nånstans att det kunde bli bubbligt under kroken, men vet inte om det var TESA.

Tack! Jag har läst/hört att dom funkar toppen på tapet, men ser inget om just våtrumsmatta. Läste bara nånstans att det kunde bli bubbligt under kroken, men vet inte om det var TESA.

Hade i min förra lägenhet på matta och de satt superbra!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 077
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 641
Senast: MJLee
·
Småbarn Bakgrundsstoryn då; Jag har en femåring som i maj 2012 fick svårt att andas, värre och värre med syrebrist och medvetslöshet som...
Svar
15
· Visningar
2 335
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Nu har hunden börjat pissa inomhus igen! Och jag O R K A R inte mer! Jag vill bara skrika, skälla (inte på hunden, men någon helt...
2
Svar
24
· Visningar
4 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka