Tenór från Konga

gnyr

Trådstartare
Vart tog han vägen?

Såg att han exteriörbedömdes, men sedan har jag inte sett mer...

Sv: Tenór från Konga

Nej jag har ingen aning. Men har ett svagt minne av att det var han som blev skadad, kan ha fel dock! Finner inget direkt svar på nätet heller...

Är vän med ägaren och har tidigare hjälpt till att rida Tenor, men har inte hört något om att han varit skadad?
Vet iaf att ägaren rider och tränar honom själv hemma nu, men vet inte framtida planer. Hoppas på att komma iväg och rida honom lite nu på min stundande semester :love:

Är vän med ägaren och har tidigare hjälpt till att rida Tenor, men har inte hört något om att han varit skadad?
Vet iaf att ägaren rider och tränar honom själv hemma nu, men vet inte framtida planer. Hoppas på att komma iväg och rida honom lite nu på min stundande semester :love:

Okej!

Vad bra att han är frisk!
Anledningen till att jag undrar över honom är ju förstås att jag hoppas att han ska visas och kunna avlas på... =)
Då kanske du kan fråga ägaren om det finns planer för detta? =)
Om han fortfarande är hingst vill säga....

:) Jo, han är fortfarande hingst. Tror definitivt han planeras att visas så småningom, om jag kommer ihåg så ska jag fråga henne.

Liknande trådar

Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
964
Senast: Kakis
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
737
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Min labradortik är i sitt esse av skendräktighet och har det lite jobbigt. Så ös på med era tips och idéer om hur man kan underlätta för...
2
Svar
23
· Visningar
1 150
Senast: hollypolly
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka