Sv: TEKNA dressyrsadel, någon som provat?
Gubben behöver en 18 tum är den mycket vidare än 17? vilken av dem är det på filmen?
Gubben behöver en 18 tum är den mycket vidare än 17? vilken av dem är det på filmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer en kort filmsnutt, man kanske inte ser så mycket...men men...la ut den ändå utifall att ngn ville se den....Bry er inte om ryttaren dock
Ha har förbygel på filmen men det är inte pga sadeln...köpte förbygeln häromdagen och ville testa den bara, han ska ha den till hoppsadeln sedan...(bara för att det är snyggt...hehe) och likaså hopp tränset...
Filmsnutt
Här kommer en kort filmsnutt, man kanske inte ser så mycket...men men...la ut den ändå utifall att ngn ville se den....Bry er inte om ryttaren dock
Ha har förbygel på filmen men det är inte pga sadeln...köpte förbygeln häromdagen och ville testa den bara, han ska ha den till hoppsadeln sedan...(bara för att det är snyggt...hehe) och likaså hopp tränset...
Filmsnutt
Lyckades få med mig en hem idag och den passade! Jippi. Den andra sadeln av ett 10tal som passar. Dock funderar jag på om jag ska bredda den (nu) eller vänta tills stoppningen satt sig och göra bedömningen sedan? Sittpunkten ska väl vara något längre fram på Tekna.
Hoppas på att din passar oxå!
Det är det jag är något osäker på, på första bilden ser det helt klart perfekt ut. Men med schabrak ser det lite "sämre" ut. Jag tror nog att jag låter stoppningen sätta sig och forma sig efter hästen först och främst. Så får jag ta det beslutet sedan. Sadeln är ju trots allt helt ny och allt i stoppning, så den kan nog behöva sätta sig.
det finns en hopp och dressyr (finns det en allround också kanske?) och dom har samma material...som påminner om läder :-) det är ingen direkt syntetkänsla i sadlarna...märks bara vid rengörning att det är det. (eftersom man inte ska ha läderfett på alltså...)