gul_zebra

Trådstartare
Har provat på srs men utan svar. Har ju köpt två nya råttkillar, men det vete sjutton vilken teckning de är?
De är som hooded vid första blicken, men med en bläs på hakan, fläckig svans och ett par fläckar även på sidorna. Black hooded missmarked kanske? Eller något annat? :confused:

ja tycker att de låter som en black hooded... ja har själv hafft två st som ser ut så... o de visade seej vara black hooded...

Hmm enligt en på srs är de black hooded missmarked, hade varit black variegated missmarked om de haft någe vitt på huvet men det har de ju inte :)

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: bobbbo
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 799
Senast: tanten
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 817
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama