Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, vad finns det för tecken? Och när börjar man se dem?
Går och inbillar mig att min tant är dräktig, tycker hon ser lite tjock ut och har svullna bröstvårtor. Dessutom beteer hon sig som sist hon var dräktig, väldigt pratig och ska vara med hela tiden.
Runt 3-4 veckor kan man se att bröstvårtorna börjar bli lite svullna och rosa-aktiga.
Sen som du säger att beteendet kan ändras lite. Det kan nog variera beroende på individer. En del blir mer sociala medan en del andra drar sig undan. Det beror nog mest på hur trygg katten är i sig själv.
Blir de lite ömma också? Märta som alltid är jättesnäll och låter en ta på henne var som helst verkar lite som att hon inte vill att man ska vara på dem.
Rent fysiskt, om man ser till sig själv i vissa perioder är det ju spännt. Men, det är inget som jag har märkt på våra honor som varit dräktiga. Kanske att det olika från katt till katt?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.