Taxfree till US

Capel

Trådstartare
Så är jag strax på G mot USA, åker till Los Angeles på jobb via Chicago från ARN. Tänkte köpa "flytande dryck" :D på Arlanda för att ge till en kollega i Los Angeles :up: . MEN vad gäller för transitpassagerare i Chicago?

Jag måste ta ut mitt bagage och gå genom US Customs i Chicago men jag går ju aldrig ut från "transit zonen" så jag lär väl inte behöva gå igenom Security igen? Eller? Kommer jag blir av med mitt inköp av flytande dryck i Chicago? :cautious:

Någon som vet? :)

Eftersom du ändå måste ta ditt bagage genom tullen i Chicago kan du ju packa ner det där om det behövs. :)

Så är jag strax på G mot USA, åker till Los Angeles på jobb via Chicago från ARN. Tänkte köpa "flytande dryck" :D på Arlanda för att ge till en kollega i Los Angeles :up: . MEN vad gäller för transitpassagerare i Chicago?

Jag måste ta ut mitt bagage och gå genom US Customs i Chicago men jag går ju aldrig ut från "transit zonen" så jag lär väl inte behöva gå igenom Security igen? Eller? Kommer jag blir av med mitt inköp av flytande dryck i Chicago? :cautious:

Någon som vet? :)
Brukar man inte få det i en förseglad påse om man ska byta plan? Så länge du inte öppnat den ska det inte vara några problem.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka