tävlingsterminen på internet??

M

myfairlady

har försökt att söka olika tävlingar på ridsportsförbundets hemsida, men det kommer ju inte upp nånting nästan.. Nån som vet någon annan sida att söka på?

Sv: tävlingsterminen på internet??

på distriktens sidor finns ju tävlingarna också.

Men alla (läs: i stort sett med vissa undantag) tävlingar på regional status eller högre finns på ridsportförbundets tävlingstermin. Så om du inte hittar så många, kanske det inte finns så många som passar in på det du söker på.

Sv: tävlingsterminen på internet??

om du ska hitta lokala (hopp å dressyr) tävlingar får du söka på distriktens egna sidor

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 270
Senast: Murray
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 564
Senast: Amha
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka