Tävlingsterminen 2011 ute nu...

Sv: Tävlingsterminen 2011 ute nu...

Äsch då! Jag som tänkt starta min fjordhäst på Uppsalaritten och så är det samma helg som Fjord-SM. :crazy:

Det får bli Rimboritten istället. :idea:

Vad kul! Nu kan man planera!! :D
...fast jag hade siktat in mig på att rida Fornaboda... synd att inte den är med...

Ja, jag har redan sett ut tre tävlingar jag vill rida. :D Enda kruxet (förutom hästens jobb) är väl att det riskerar att krocka med andra tävlingar. Ack vilka i-landsproblem. :p

:D hi hi! Ja, jämfört med andra bekymmer är ju detta med årsplaneringen av distansritter enormt stort... :rofl:
Jag har redan gjort en grovplanering nu, men målet för 2011 får jag klura lite på... (tanken var annars att våga mig på 120 på Fornaboda) Nåväl. Nöjd och glad ändå - det finns fler ritter :love:

Men jösses så kul!!

Någon som vet om "breeders" kommer gå på Gotland i år igen? Tänkte ju delta med min då 6 åriga häst, och det behövs ju lite planering i och med att man ska hinna med en 50 km T och minst en 80 km T innan.

"Bara" 500 km till närmaste tävling. 1000 km i transport för att ridas i 40 km. Synd om hästen och synd om plånboken ...

Men jösses så kul!!

Någon som vet om "breeders" kommer gå på Gotland i år igen? Tänkte ju delta med min då 6 åriga häst, och det behövs ju lite planering i och med att man ska hinna med en 50 km T och minst en 80 km T innan.

Jäpp, det blir på Gotland i oktober.

Jag är inte så säker på det. Att det blir en unghästbedömning, det är jag mer säker på än att den kommer vara på Gotland.

Men helt seriöst, om jag ringer dem o frågar, får jag ett helt sanningsenligt svar då, och hur länge måste jag vänta på det?

Jag är bra jäkla sugen på att prova "bara för att" :D

Men generellt kan vi väl säga att det inte är säkert vart det blir, men det bör väl bli på hösten, alla måste ju hinna med 2 tävlingar minst innan breeders om man ska delta med en 6 åring.

En liten fundering bara.
Vedemaritten står inlaggd den 25/4, en måndag. Visserligen är det en röd dag men ändå. Stämmer det?

Underbart ! :)

Uffe! Det saknas KM på vissa hästar, är det något man ska maila till dig?

En liten fundering bara.
Vedemaritten står inlaggd den 25/4, en måndag. Visserligen är det en röd dag men ändå. Stämmer det?

Annandag påsk.
Vi hade påskdagen ett år men fick stora problem med att få dit veterinärer. Vår banläggare vill gärna använda påsklovet o han måste vi vara rädda om.
// Linda

Perfekt om man är student och har en bra bit att åka Malhmt!

Undrar hur glada mina seminarieledare kommer bli nästa termin (och mina restuppgifter. PUH)

Men jösses så kul!!

På arrangörsmötet bestämdes inget om det så tyvärr får du vänta o se.
Jag vet inte vem som "har hand om det"
// Linda

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en häst hos mig för vidare köp. "Provmånaderna" är snart förbi och det är dags för köp. Hästen var halt hos tidigare...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Ajda
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 535
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 253
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 879
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka