Tävlingstermin

I

Idasagare

Har ni sett tävlingsterminen inför nästa år? prel så klart. Allt är inte med ännu.

Termin

Sv: Tävlingstermin

nejnejnej.....varför ska JSM gå på Täby :mad: jag hade ju tänkt rida ** där :mad:

ser väl ok ut annars...men den hinner nog ändras 10 000 gånger innan säsongen börjar iaf....

jo, det är sant.....men på ett SM är det ju kul å ha uppstallning tillsammans me en massa andra å gå på ryttarfest och sånt ju...
(och ja, jag e fortf sur för att jag hade tänkt mej ** där.....)

Om man kollar längst ut till höger på tävlingsterminen under klasser och sen läser man på SWFRK´s rad så står det CNC*/2* Junior SM.
Det är planerat en 2 stjärnig där och projekteringen över banan och dess utseende utgår ifrån att det ska vara CNC** också.
Allt är inte spikat och klart men så sen en del av planen ut inför 2006 på Täby.

jo det har jag förstått....men problemet är att det är mitt sista juniorår och då vill jag självklart rida SM, men jag vill ju åxå starta ** och det hade nog passat väldigt bra vid den tiden......

Oki, då förstår jag, trodde att du hade missat att det skulle vara en CNC** där.
Ja, det blir ju lite svårt att få ihop både ett JSM och en CNC** på samma tävling, tråkigt för din del.

PrinceFair skrev:
nejnejnej.....varför ska JSM gå på Täby :mad: jag hade ju tänkt rida ** där :mad:

ser väl ok ut annars...men den hinner nog ändras 10 000 gånger innan säsongen börjar iaf....

Min dotter som planerat att satsa på YR-SM blev också besviken. Hon hade nog räknat med någon 2-stjärnig innan. Som det ser ut nu så hinns det inte med (redan i maj!) så det får nog vänta tills 2007. :cry:

kunde inte lag-sm vara på västkusten nästa år?? det var ju i småland i år... :mad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har ridits fälttävlan vid anrika Blenheim Palace i över 30 år. Nu har den brittiska arrangören fått förtroendet att arrangera ännu...
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu har tävlingsreglementet fått en uppdatering inför nästa år. Det finns några större förändringar, bland annat blir nosgrimman valfri i...
Svar
0
· Visningar
68
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
103
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tysklands Ingrid Klimke satsar mot ett sjätte OS i karriären. Tidigare år har hon deltagit i fälttävlan, men nu satsar ryttaren lite...
Svar
0
· Visningar
121
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka