Tävlingssugen

J

Juvelflickan

Hejsan!
Nu när de flesta tävlingarna har kommit upp på SIF:s sida så börjar det pirra i magen! :)
Har verkligen saknat det.
Är det någon som har anmält till någon tävling än?
Jag har bestämt tre jag skall vara med på iallfall, har inte skickat in de än dock.

Någon som skall vara med på någon tävling i Göteborgs-området?

Ha det fint allahoppa och tölta lungt :p

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

Jag har bestämt för vilka tävlingar jag ska tävla, men inte anmält mig än...
Jag ska tävla i Göteborgs-området ganska mycket :)

Ska vara med på Glaumurs tävlingar (Kil, Värmland)och eventeullt en tävling i Nora på vårkanten. Det blir nog lätt fyrgång och eventuellt lätt tölt (för att få lite erfernhet)Mitt mål är över 4.5, om vi klarar det återstår att se..... :smirk:

Jag skall tävla på Sävebanan och även Östad.
Sedan får vi se vad mer som dyker upp :p
Men kul skall det bli!! :)
Vilka grenar skall ni vara med i? Jag hade tänkt T3, F3/V3 och Stilpass :bump:

Ha det fint!

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

Är såpass oerfaren + nybliven islandshästägare,
3v imorgon :D, så för min del så väntar vi tills nästa år med att tävla.
:banana:

Är såpass oerfaren + nybliven islandshästägare,
3v imorgon :D, så för min del så väntar vi tills nästa år med att tävla.
:banana:

vet inte ännu om jag vågar mig ut på tävlingsbanan, men om jag gör det blir det på sävebanan och ev på Östad. Antingen i T1 och V1 eller i lätt tölt och lätt fyrgång beroende på hur säkra jag och Drottning blir på saker och ting...

Satt och kollade lite på det där igår... blir antagligen : Dyggur, Freyfaxi och Stormur

F3, stilpass, kanske speedpass eller så.. ska nog testa tävla nån töltgren i år oxå :) Ska bli kul!

Liknande trådar

J
Islandshäst Hejsan! Jag kan inte hitta mitt FIPO och jag undrar hur Speedpassen går till. Jag är mycket tacksam för svar! /Niggi...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag bara undrar vad ni tycker och tänker om tävlingar och så? Själv tycker jag att det är dåligt med tävlingar. Eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Dimmalimm
·
J
Övr. Djur Hejsan! Hur könsbestämmer man en råtta? Hur gamla blir dem? Hur långa blir de? Hur ofta bör man göra rent? Otroligt tacksam för...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: gul_zebra
·
J
Islandshäst Hejsan! Vad tyckte ni om den, ryttarna och hästarna? Tacksam för svar! /Frida -------------- "Dream as you'll live forever, live...
2
Svar
23
· Visningar
2 666
Senast: sennahoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar