Tävlingsskjorta

FT_ryttare

Trådstartare
vad har ni för tävlingsskjortor ??

Jag är ute efter en ny, har nu en vanlig vit långärmad från anky (från min tid som dressyrryttare).
Vill ha en kortärmad nu men vet inte vad jag ska köpa, finns så många märken och färger.
Är de värt att lägga ner massa pengar på en skjorta där man bara ser kragen i princip..

förut användes rosa o blå skjortor ofta..är de inne nu oxå?

har en gammal ljust ljust grön skjorta som ja blev sponsrad med men isåfall måste ja ha en ny vit krage för den gamla är sönder.

Sv: Tävlingsskjorta

Pikeur, HG, Equiline har ju alla jättefina skjortor :D

Unga ryttare har ofta rutiga, randiga och rosa och blå.
Varav jag tycker att äldre har offtare enfärgade.

Har 2 st från Kyra K, en vanlij/creme färgad och en mintgrön.
:love:

Jag har lite olika skjortor men min favorit är en lilavitrutig från Equiline. Den är sval och sitter precis perfekt på mig.
Tjejen som tävlar min ponny, Jennifer, fyndade en skjorta på en tävling förra året, gav inte många hundralappar men snygg som tusen är den ;) Den är randig i lite klatschiga färger och med en "pärlknapp" i halsen.

Ska jag följa pollans teori så är jag 21 år och Jennifer har nyss fyllt 18 år.

Jag har en vanlig vit långarmad om jag tävlar dressyr. På hopptävlingar har jag en grå/ljusrosa/vit randig från IW eller en himmelsblå från Jacson. :)

Har skjortor från Eqiline (rutiga o randiga) och en enfärgad ljusblå från HG, gillar alla lika mycket.

Är de värt att lägga ner massa pengar på en skjorta där man bara ser kragen i princip..

Fast på sommaren är det ju rätt vanligt att du får tävla i skorta när det är varmt.
Plus att då går du nog inte heller runt i kavaj eller jacka hela dagen heller ;)

Jag har en rosa rutig kortarmad från Kyra som är min favorit och några andra vita. Tycker det är värt att lägga ner lite mer pengar, de från bra märken sitter väldigt mycket bättre :)

Equalityline och HG har fina. Har dessa i olika färger. Är mer för enfärgat tror jag, fast har faktiskt en lilarutig från Equlityline.

Kingsland har ju kommit med blommiga:eek:gräsligt fula enligt mig:D

Det som är så söt :love:

TS:
Jag har en t-shirtliknande ljusblå från Kingsland som är jätteskön! Annars från Equiline, blå-, rosa rutiga och en klarblå. De har jättebra passform o håller i evigheter!

Har en Gemini skjorta i mintgrönt som sitter som smäck på mig! :love:
Fyndade förra veckan en Ralf Lauren (Polo) kortärmad skjorta i ljusrosa. Som är dösnygg. Tänkte ha den som tävlingskjorta. Men känns konstigt att tävla med vanlig skjorta. Utan vitt i kragen? Några tankar?

Ååh, jag har oxå en mintgrön från Kyra, hur skön som helst! Och efter ett antal tvättar är den fortfarande som ny! :love:

jag har en från pikeur och en från kingsland eller ja dem använder jag mest har massa andra oxå men :P
Jag tycker att kingsland är skönast ;)

såg att kingsland hade som en vanlig t-shirt men bildne var dålig så jag kan inte säga om de var en vit krage på den eller inte.
men de borde de väl ha varit?

Jo de bore det nog ha varit. ´Det finns väll ganska många färger på kingslandsskjortorna. :P den var ju ganskabillig också lixom. Och sen har jag broderat på min xD

Nej är gräsligt likt något gammalt som är framsläpat ur farmorns garderob:D Randigt, rutigt ok....blommigt, prickigt NO TANKS:p

nej dom e skit söta ju :D ska köpa sån tror jag =)

annars har jag Pikeur, KyraK, Equiline, Silverline (tror de e Horka eller nåt), Kingsland mm..
gillar Pikeurs randiga dom är fina :)

Har en Cavallo med kort ärm som jag är jätteförtjust i, kanske något att leta efter?
F.ö älskar jag Kingslands nya blommiga skjortor som nämns i tråden, dom är :love:

Kanske ska tillägga att den jag har är ljusblå/vitrandig och så helt klassisk sån krage.

Liknande trådar

Katthälsa Min treåriga älskling Lotus har sedan 18 dagar tillbaka inte varit sig själv. Vi har varit till Djursjukhuset två gånger och samtalat...
Svar
9
· Visningar
3 261
Senast: Marty
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 373
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Ja precis som rubriken lyder så har jag svårt att hitta motivationen till att bara rida i skogen för motions skull. Har fram tills ett...
Svar
9
· Visningar
1 534
S
Övr. Djur Hej allesammans. Jag är en kanin, en mycket fin kanin säger matte och det är ju klart att jag e ^^,. jag är en korsning med lite...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka