sasucatu
Trådstartare
Jihoo, nu närmar det sig Måste införskaffa kläder bara. I våras letade jag igenom hela stan efter ett par kolsvarta jeans i stretch material, men det var omöjligt att hitta. Någon som vet var man kan få tag på ett par sådana? Det verkar ju vara hål o söndertvätt på varenda "svarta" jeanspar jag ser. Har ett par utan stretch, men dom är lite väl tighta .
Sen är ju frågan vad man ska ha på överdelen? Svarta jeans + svart hatt är vad jag har.. vad är det som "gäller" för överdelen? vad har ni på er? Skorta eller slinky? Ska man ha väst om man har slinky, eller funkar det utan? Var har ni köpt era tävlingskläder?Tipsa gärna! Kanske ska tillägga att hästen är en fux med svart pad, svarta skydd.
Sen är ju frågan vad man ska ha på överdelen? Svarta jeans + svart hatt är vad jag har.. vad är det som "gäller" för överdelen? vad har ni på er? Skorta eller slinky? Ska man ha väst om man har slinky, eller funkar det utan? Var har ni köpt era tävlingskläder?Tipsa gärna! Kanske ska tillägga att hästen är en fux med svart pad, svarta skydd.