Sporthorse
Trådstartare
Vilken tävling blir eran första för säsongen, eller har ni kanske redan startat något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första såg jätte bra ut, jämn galopp hela vägen runt. Andra hade han ett halvt språng för mycket på två hinder, varpå han rev det ena, ser ut som en väldigt GLAAAD häst Fina filmer, tack fr att du delade med dig! Jag tycker absolut att du ska låta dom tävla merJag kan väl börja då
Min ponny var ute på sin livs första pay and jump igår
Han är en welshponny av cobtyp, C-ponny, 5 år gammal (i juni).
Han hade lååååång vila förra året då jag var gravid och inte red alls från juni och tills han sattes igång igen i början av december av mig och ponnypiloten som rider honom på filmerna. Hon är 11 år gammal och vill ut och tävla lite på honom. Jag håller mig själv i skogen eller hoppar enstaka (låga) hinder.
Tycker det gick jättebra för dom
Första klassen är 50 cm där dom gick felfritt och andra klassen är 60 cm där dom kom lite snabbt på ett hinder och rev men annars en jättefin runda!
Det känns som att jag vågar anmäla dom på nytt!
Första såg jätte bra ut, jämn galopp hela vägen runt. Andra hade han ett halvt språng för mycket på två hinder, varpå han rev det ena, ser ut som en väldigt GLAAAD häst Fina filmer, tack fr att du delade med dig! Jag tycker absolut att du ska låta dom tävla mer
Mkt bra för en så ung ponny och ryttare måste jag säga!
Jag åker iväg i helgen och rider 110 och 120, det blir första för i år. Skulle startat för några veckor sen men fick stryka mig pga fraktur i huvudet (på hästen) som nu inte ska vara något bekymmer.Vilken tävling blir eran första för säsongen, eller har ni kanske redan startat något?