Sv: Tävlingsplanering!
Låt oss hoppas att truppen ändras lite! Nytt blod behövs!
Fast det blir nog inte lätt!
Nej... inte sålt... det kan jag inte.
Han fick en sträckning (tror vi) i Tiarp *** i våras som vi höll på med till november...
Ren på böjprov rakt fram, men rörde sig inte jämnt i korset på lina i vä varv. Inget hjälpte, vare sig antiinfl eller smärtstillande.
Scintade allt utom frambenen + vanlig röntgen nacke -> svans och bäckenet, men Ultuna hittade inget! Han är aldrig röntgad innan, så jag hade ju väntat mig att de skulle hitta både det ena och det andra... Dom skrattade lite åt han, 18 år, han hr ju gått en hel del, inga förslitningar/förändringar. Det är ju bra!
De såg ju ojämnheten men visste inte varför.
Sedan lyckades vi till sist manipulera loss SI leden som suttit som berget och då fick jag tillbaka min "gamla pålles" vanliga jag igen.
Han har ju inte vilat, utan är skrittad o joggad rakt fram under hela tiden så vi är snart på G igen. Fast nån mer *** blir det nog inte, han blir ju 18... (beter sig som 4...)
Var o tränade förra veckan och han rymde när jag skulle sätta på transportskydden - in i lastbilen... Han kan inte förstå varför inte han har fått följa med på så länge...
Annars blir det nog en hel del dressyrtävlingar/träningar för mig, syrran ska ha barn...
Har foglossningar och är inte halvvägs ännu, puh.
Så två pållar till + mina 3 (fast en är ju dräktig).
Men vi ses säkert på en eller annan tävling ändå!