Tävlings schabrak!

Sv: Tävlings schabrak!

Tack för alla förslag!
Tackar inte nej till fler:d

Mias RS har fina! De är i bra kvalitet och det finns hur många färgkombinationer som helst. Blir finfint med brodyr med. De är inte så dyra heller.

Bild, mitt vita med brodyr. Har grön kant o guldpasspoal på det där.

Sen älskar jag Equilines, är en riktig sucker för dom. Man kan tvätta hur många gånger som helst och de ser lika snygga ut för det. Tjocka och känns lyxiga. De har matchande luvor till en del också.

Mitt röda

:bump:
Mias RS har fina! De är i bra kvalitet och det finns hur många färgkombinationer som helst. Blir finfint med brodyr med. De är inte så dyra heller.

Sen älskar jag Equilines, är en riktig sucker för dom. Man kan tvätta hur många gånger som helst och de ser lika snygga ut för det. Tjocka och känns lyxiga. De har matchande luvor till en del också.

Mitt röda

Har faktiskt funderat på både Mias och equlines båda är ju väldigt bra kvalite och snygga oxå:love::rofl:

Mitt röda

De röda var riktigt snyggt! Ett sånt vill jag ha i guld och svart! :love:

Får man låna tråden lite och ställa en fråga? :)

Jag undrar om någon vet vart man kan specialbeställa eller om det redan finns: Vill ha ett schabrak liknande det röda som visas ovanför mig fast i svart med flätad passpoal guld&svart! :D

Ett schabrak jag tycker är grymt snyggt är Isabel Werth schabraken, finna i massvis med färgkombinationer och med matachande luva till, kan se om jag hittar bild :love:

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 029
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
741
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 108
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka