Tävlings schabrak!

S

Skyfantis

Ska köpa ett fint tävlings schabrak till en b-ponny, det ska inte vara så stort så att det täcker hela hästen, har ni några förslag? lägg in bilder på era schbrak ,vart ni köpt det, ungefär pris.
Bara o börja då:d

Sv: Tävlings schabrak!

john whitaker. beställde från Skara häst & ridsport, schabraket kostar 600kr och luvan kostar 350 kr

9197880.jpg

john whitaker. beställde från Skara häst & ridsport, schabraket kostar 600kr och luvan kostar 350 kr

9197880.jpg

John whitaker, är skitsnygga:love: Men det är egentligen bara för hopp SM o ev. ngn tävling till, känns lite lyxigt att köpa ett så pass dyrt schabrak när man nästan inte ska anväda det, isf ska hon kunna ha det på sin c-ponny oxå;):p

Med vilka passpoal färger finns dom blåa ??:idea:

Dom blåa finns med passpoalerna marinblått/ljusblått (som Mazarinens), marinblått/guld och rött/vitt. :)

Dom blåa finns med passpoalerna marinblått/ljusblått (som Mazarinens), marinblått/guld och rött/vitt. :)

Marinblått/guld vore kanske snyggt har blå kavaj med guldant vid kragen, Det skulle väl vara snyggt?:rofl::love:

Anna Scarpati:
scarpatischabrakuy1.jpg

Marinblått, men två vita och en rosa pp...:)

Schabraket kostade 600kr, och luvan kostade 400kr. Köpte det hos Charlies på GHS.

Har även 2 JW, ett Equiline och ett Scapa set, men det orkar jag inte lägga in bilder på, alla vet väl hur dom ser ut.:p

Hur stort Equilinet är?
Ingen aning, är storlek full och den amerikanska hoppmodellen eller vad det heter, men du menar cm och så nu?

Equiline kan man väl i princip köpa var som helst...:p Jag köpte mitt i min lokala ridsportsaffär.:)

Hur stort Equilinet är?
Ingen aning, är storlek full och den amerikanska hoppmodellen eller vad det heter, men du menar cm och så nu?

Equiline kan man väl i princip köpa var som helst...:p Jag köpte mitt i min lokala ridsportsaffär.:)

Okej ;PHr mkt kostade de???

Tja, det var rätt länge sen jag köpte det, men en 500-lapp kanske?
Dock varierar väl priset beroende vilken modell du väljer, och hur många pp du ska ha...

Vet inte var man kan få tag på dem på nätet men King´s Brukar ha dem på mässor. ;)

Jag köpte väl mitt för Ca 550kr ink Luvan.

hej! =) kanske lite konstig komentar om alla här ger 500 + för ett schabrak, men men .. I början hade inte g-kås i ullared så fina schabrak men nu på senaste har dom fått in jättefina!=D men för ca 100 kr i stället, (schabraken som jag köpte för två år sedan där är nästan finare än dom jag köpte i vanlig affär) .. Tänkte bara säga det, det kan ju vara skoj att ha 5 fina schabrak som man kan tävla med i stället för ett, det är ju endå en förbrukningsvara =) . självklart är JW scabraken ursnygga!

Mias RS... Går ju att få som man vill ha dem och de finns ju amerikanska hoppschabrak ner till 16"... Dessutom ligger dom väldigt bra på hästen och är inte så dyra heller!!

Jag har köpt ett par schabrak ifrån ullared, & jag är nöjd med 1 .. alla andra därifrån glider runt & trycker ner på manken, & det har jag inte problem med annars ...
så nu ger jag hellre 500:- mer för ett schabrak ;)

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 029
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
741
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 108
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur