Tävlings klasser

B

bellmondoo

Det här med tävlingar är helt nytt för mig. Har aldrig tävlat eller ens besökt en tävling, men nu är det bestämt att jag ska ta grönt kort och fixa licenser och allt sen tävla någon tävling efter det. Men jag har fattar inte alla klasser? alltså inom dressyr, typ LC1 och allt sånt.
kan någon förklara för mig ? det blir bara bokstäver och siffror för mig när jag läser om tävlingar..

Sv: Tävlings klasser

Du får den informationen du behöver under grönt kort kursen och har du frågor då så finns det en kursledare att fråga. Fiffigt, eller hur?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
843
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 381
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka