Tävlingar på gång?

Micaela

Trådstartare
Nån som vet om det är nån lokal/regional tävling nu snart i Dalarna?
Orkar inte leta :P.

Tack =).

Sv: Tävlingar på gång?

*Användarnamnslån*

Hur orkar du tävla om du inte orkar leta efter tävlingarna på datan ens? :cool:

/Melle

ponny eller häst? gren? Om man ens ska kunna försöka får du ju i alla fall ge oss en chans, men verkar otroligt lat om man inte ens orkar leta reda på tävlingarna man ska rida...

I helgen vet jag att det är regionala och nationella ponnyhoppningar i Borlänge.

Gud vad ni lät sura då? :confused:

Tänkte ju bara fråga om det var någon som visste, tex om ni själva skulle på någon!

:eek:

Jag tror inte folk menade med att låta sura, men fundera en gång till hur du ställde din fråga, så kanske du förstår varför du fick sådana svar :idea:

Det var faktiskt lite ironi :smirk: .

Men jag undrade om NI skulle på nån tävling nu snart.

hur kan du veta att man låter sur? Det är text du läser, du kan inte höra vårat tonfall. Jag var inte sur på något sätt och jag svarade på din fråga om en tävling i dalarna, men jag har ju ingen aning om vad du är ute efter. Jag ska personligen inte dit även om jag vill.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
991
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 270
Senast: Murray
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka