tävling uhamn 11 maj

A

anniequarters

jaha, VAR VAR NI?
jag var där, och minst två bukisar till såg jag, men ni andra då. Ligger ni bara ute i solen eller????

Sv: tävling uhamn 11 maj

Nä, jag satt i skuggan under mina körsbärsträd hela dagen för att hämta mig från jobbet som domarbiträde dagen innan på vår tävling (EWR)...jag var helt färdig. Solen gassade obarmhärtigt på mig och domaren från första till sista start...så jag valde att ligga lågt på söndan...:cool:

Ja jag o minst en bukefalist till var i Ockelbo!!!!:D Tävlingar där med!!

Jag var där..*vinkar*...som publik. Satt på läktaren större delen av eftermiddagen.
Pratade med "Hotrodder" och hälsade på "T.Alsterfeldt" men jag vet ju inte hur folk ser ut och då är det svårt att hälsa.

Bild? Jag kanske känner igen dig.
Skulle vara intressant och se vem Lenita är också....kanske såg dig med?

Själv strosade jag runt i vinröd top och grå myspysbyxer som gick till knäna...någon som missade mig? :rofl:

Elanors häst såg jag men vem som hör till hästen har jag ingen aning om...hahaha.

Inte helt säker på att Lenita fattade att jag var jag men Lakrits och Anniequarters pratade jag med + att jag kom dit ihop med minst 2 andra bukisar

Men var var alla ekipagen??? "Bara" ca 35 ekipage anmälda...

Malin

Inte helt säker på att Lenita fattade att jag var jag men Lakrits och Anniequarters pratade jag med + att jag kom dit ihop med minst 2 andra bukisar

Malin

Mäh, vart var du då??? :confused:
Vet ju hur du ser ut så jag borde ha känt dig.....

Hon var ju mitt framför näsan på dig!:)
Alternativt under en St Bernhardsvalp av jätteformat...

Om jag säger Hundvimmel så tror jag nog du förstår...

Vi borde upprätta en lista på alla med namn och beskrivning så man vet vilken som är vilken ute på tävlingarna:idea:

Jag och min Liona red iaf horsemanship vilket gick hyffsat, sedan fick man se oss rida två mer eller mindre bra diskvalificerade reiningmönster, (antingen är det Lionas matte som behöver mental träning för att inte glömma av hur man rider när en domare tittar på eller så tar hon den lätta vägen och skyller på hästen:angel:;))

Lillasyster(Elanor) red trail och pleasure.

Måste också passa på att tacka Malin Kleman med familj som var så snälla och lånade ut ett träns till oss till första klassen då vi åkte ifrån en del av packningen!

Å Gutis hejade jag på också så klart!

Malin

Lenita- hade dagen till ära förklätt mig i shorts ;)

Var meningen att jag skulle tävla men jag åkte och titta på nya imp från usa på long vally R istället.
Mmmm, vad roligt de var!

Malin

Hmm...en av de andra två bukisarna misstänker jag var Thina, men vem är den andra?

Vi borde upprätta en lista på alla med namn och beskrivning så man vet vilken som är vilken ute på tävlingarna:idea:

Jag och min Liona red iaf horsemanship vilket gick hyffsat, sedan fick man se oss rida två mer eller mindre bra diskvalificerade reiningmönster, (antingen är det Lionas matte som behöver mental träning för att inte glömma av hur man rider när en domare tittar på eller så tar hon den lätta vägen och skyller på hästen:angel:;))

Lillasyster(Elanor) red trail och pleasure.

Måste också passa på att tacka Malin Kleman med familj som var så snälla och lånade ut ett träns till oss till första klassen då vi åkte ifrån en del av packningen!

Hejsan! :) det var så lite så, har själv åkt ifrån en sadelgjord en gång. det är inte så roligt när man missar att ta med sig saker.

Min häst har ballat ur fullständigt i trailen nu så jag brydde mig inte ens om att kolla scoren, det var nog den sämsta trail jag ridit. Men reiningen däremot var nog den bästa :D

Ehhh Var ligger Uhamn?

Jag hade i alla fall giltigt förfall. Även jag hämtade mig efter att ha varit Domarbiträde hela dagen på vår klubbs tävling som var på lördagen (TWRS).

mvh Eva

Ehhh Var ligger Uhamn?

Jag hade i alla fall giltigt förfall. Även jag hämtade mig efter att ha varit Domarbiträde hela dagen på vår klubbs tävling som var på lördagen (TWRS).

mvh Eva

Ulricehamn ligger mellan Borås o Jönköping

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 343
Senast: Murray
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Bison
·
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Annique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30