Tävling i Kramfors

U

Unica

Nån som varit på Kramfors tävlingar idag? skulle vara med men gjorde illa mig i veckan så kan inte rida:eek:
Tänkte höra hur det gick?

Sv: Tävling i Kramfors

Nån som varit på Kramfors tävlingar idag? skulle vara med men gjorde illa mig i veckan så kan inte rida:eek:
Tänkte höra hur det gick?

Tråkigt att du inte kunde vara med!
Kunde inte heller vara med pga en förkyld häst... Så jag fick rycka in som prisutdelare istället!

Tycker det rullade på bra igår. Lite synd på vädret bara (regnade hela dagen), tur det var inomhus!

Resultaten hittar du på: www.mwr.botea.com

//Elin

Sv: Tävling i Kramfors

Jag skulle egentligen också tävla, men då min häst blev så himla "mammasjuk" (första gången jag far med både mor och dotter) så strök jag mig. Men jag är så himla glad och stolt över min duktiga tjej som rider min äldre häst. Hennes första tävling och allt, och det gick jättebra:banana: . Hon fick blodad tand och vill tävla mer. Själv var jag speaker på eftermiddagen. Det var lite pirrigt till en början men sen var det bara roligt så jag bara pladdra på:D .

MVH
Linda

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
444
Senast: Blyger
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 319
Senast: Murray
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.