Tävla utan käkrem?

Loretta713

Trådstartare
Hej! Jag ska snart börja tävla min d-ponny och just nu har jag ett träns från ps of sweden utan käkrem. Får man tävla med det?

Står inget om käkrem i hoppning så då är det tillåtet utan (i dressyr står det klart och tydligt att käkrem ska finnas)
Men det är bara vissa nosgrimmor som är tillåtet på ponny. Finns bild på sida 107 så du får kolla i TR om du har rätt utrustning

Står inget om käkrem i hoppning så då är det tillåtet utan (i dressyr står det klart och tydligt att käkrem ska finnas)
Men det är bara vissa nosgrimmor som är tillåtet på ponny. Finns bild på sida 107 så du får kolla i TR om du har rätt utrustning
Tack!

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 588
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 186
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
748
Senast: Kristall10
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
541
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring