Tävla med unghäst?

K

KerrieEk

Jag har en jättefin treåring efter Orlando-Recruut. Hon hoppar jättebra, ha rväldigt bra balans och är jättesnäll. Men jag undrar om ni tycker att jag ska tävla med henne nästa år fast jag bara är 12? jag har ridit in henne själv, hon går jättefint och har aldrig haft några problem. Hoppar ungefär 50 banor och tycker det är superkul :)

Är jag för liten för att tävla storhäst? jag är ungefär 150 lång och väger runt 40 kg. Undrar bara vad ni tycker :P

Sv: Tävla med unghäst?

Svårt att svara på eftersom vi inte vet hur det ser ut. Vad säger din tränare? Bättre att kolla med h*n.

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 268
Senast: sorbifolia
·
Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
2 091
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar