tävla med snörade stövlar?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Piggelkot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 426
P

Piggelkot

Jag har tittat i TR och det står ju inget om det så det borde man ju få. Men i grönt kort kursen har jag för mig att de sa något om att man bara fick tävla såå långt med snörade. Finns det någon gräns? Jag tänker mest på Massolin stöveln från H**ks Tack för svar :D

Sv: tävla med snörade stövlar?

Man får väl inte skriva ut hästaffärers hela namn? Klassas inte det som någon typ av smygreklam?

Till TS, ja, det är jag nästan säker på att man får. Sett folk som startat i Tretornstövlar(!) och de har också snörning ända upp. :)

From regionalt måste du ha stövlar men det spelar ingen roll vad för typ av stövlar, snörning är alltså ok..

Man får skriva ut hela namnet på välkända större affärer. Hade man inte fått det hade det varit lika mycket reklam att skriva H**ks alla förstår ju vad man menar.

Jag har tävlat i Hööks veneto stövel utan problem,

250227_1886079883623_1590181870_1753310_8262498_n.jpg

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 258
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 684
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit... 2
Svar
24
· Visningar
4 670
Senast: Fiorano
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 143
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka