Tävla med hörlurar?

Merwen

Trådstartare
Jag kom att tänka på en sak. Får man tävla dressyr med musik i öronen?
Jag koncentrerar mig mer på mig själv och hur jag rider när jag lyssnar på musik, brukar jämt rida med en hörlur i örat med svag musik på.

Får man tävla med en hörlur i örat?:D:p

Sv: Tävla med hörlurar?

Nej det får man inte. Det kan ju vara en hörsnäcka där du har tränaren till att instruera dig genom hela ritten :angel:

Nej det får du inte. det klassas som otillåtet hjälpmedel, av den anledning som du redan fått kommenterat.

du har ju musik som spelas till dressyrprogrammet när du tävlar? det räcker väl?

Jag kom att tänka på en sak. Får man tävla dressyr med musik i öronen?
Jag koncentrerar mig mer på mig själv och hur jag rider när jag lyssnar på musik, brukar jämt rida med en hörlur i örat med svag musik på.

Får man tävla med en hörlur i örat?:D:p

Fast vilken bra idé, jag som har telefonen som ipod jämt, har inte ens tänkt på att ha det när jag rider dressyr. Tack för tipset:D

(Eller kanske ska sätta den på hästen:confused: Så hör hon inte så mycket intressanta saker som händer utanför ridhuset:idea:)

Ang tävling så är det nog självklart, om du tänker på det, tränaren coachar :angel: Vem ska kolla vad du lyssnar på, och ingen kan hindra att tränaren ringer upp direkt domaren ev skulle kollat:angel:

KL

Smidigt att ha hela programmet inspelat så behöver man inte vara orolig för att glömma vägen. :D

Som jag tänkte då.

Haha nej, det brukar mest vara störande och irriterande. Dom brukar inte direkt spela sån musik jag tycker om på tävlingarna.:D:angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag måste köpa nya hörlurar, trådlösa och inte alltför dyra. Någon som kan tipsa? Jag vill inte köpa billig skit heller.. Lyssnar på...
Svar
10
· Visningar
486
Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
555
Senast: Lingon
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka