Tävla med hippogripp??

H

Hobbyryttaren

Är det någon som vet om det ät tillåtet att tävla med hippogrippskor? Har en plan att gå över till barafota även fram med min vallack, men eftersom han är extremt ömfotad så vill jag ha en övergångperiod. Jag vill inte starta en diskussion om barfota eller inte.

Har lusläst TR men det står inget om skor i TR I eller dressyr TR. Hittar bara en mening om att all övrig utrustning inte är tillåten. Men skor räknas väl inte till utrustning.

Någon som vet. :confused:

Jag vet inte men det skulle vara J-LIGT konstigt om man inte får välja själv vilka skor man vill ha på hästen, så det hoppas jag verkligen att man får!

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 230
Senast: Jeps
·
Dressyr Hej, Är det någon som vet om det är tillåtet att tävla dressyr på Antares Precision-nackstycke enligt årets TR? Det är något tvetydigt...
Svar
0
· Visningar
990
Senast: Spud
·
Dressyr I dressyr-TR står det såhär under mom. 211 Hästens utrustning angående sadel: "Dressyrsadel (se bild), hoppsadel och...
Svar
11
· Visningar
1 811
Senast: kryddelydd
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat