Tävla lokalt i annat distrikt?

Jeenny914

Trådstartare
Jag hörde att man kan åka och tävla på lokala tävlingar - trots att man tävlar för en klubb i ett annat distrikt. Är det någon som vet om detta stämmer? :) Försökte läsa i TR men hittade inget tydligt svar!

Sv: Tävla lokalt i annat distrikt?

Absolut, du får bo i nordligaste norrland och tävla lokalt i sydligaste skåne om du vill. Det finns inga begränsningar där, egentligen är lokal/regional osv ganska dumma benämningar då de ju står för "svårigheten" på tävlingarna och inte att de bara skulle gälla för vart man får tävla.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 044
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka