tävla för förening i klassisk dressyr

D

dutchess

Hej, är det någon som vet ngn klubb ansluten till svenska ridsportförbundet, som har klassisk dressyr som inriktning?:)

Sv: tävla för förening i klassisk dressyr

I stort sett alla klubbar har det. Tävlingsreglementets definitioner på hur rörelserna ska utföras bygger på de klassiska idealen. Sen kan tillämpningen och bedömningen skilja sig åt, det är trots allt människor som ska göra detta.

Sv: tävla för förening i klassisk dressyr

Hej, jo jag vet, men det jag menar är om det finns någon ridklubb som är mer uttalat inriktad mot klassiskt?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Piaff
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Roxy
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: Emro
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka