Tärnsjögrimmor

Septicemia

Trådstartare
Är de värda sitt pris?
Syftar mest på "Transportgrimman" som kostar 1200 kr :eek: ...
Den var ju jättesnygg! :d

Sv: Tärnsjögrimmor

Tärnsjös läder är ju av äckligt bra kvalitet må jag säga, så på den fronten tror jag att det är valuta för pengarna. Sen ifall man känner för att lägga ut såpass mycket pengar på en grimma är ju en annan sak, jag skulle då inte göra det iallafall. Då köper jag hellre ett par tyglar eller dylikt.

1200 för en grimma är sjukt mycket pengar oavsett läderkvalitet

Jag skulle aldrig köpa en grimma för det priset hur snygg och bra kvalité det än var!

Jag hade inte heller lagt så mycket pengar på bara en grimma... Ett fint träns hade varit okej, men jag bryr mig väl inte riktigt om fingrimman är av superkvalitet för 1200 eller om det är hyfsad kvalitet (så länge den är fin på hästen) för 3-500 när den används en liten stund i transporten..

Köpte en tärnsjö grimma på Globen för ett par år sen som kostade 500 kr! Den är kanonbra, har den som transport-och "fin"grimma!

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
401
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Aleel
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka