Blueberry
Trådstartare
Nu är det min tur att behöva förslag på tapet.
Köket ska renoveras från topp till tå och jag behöver en tapet.
Är rätt modig när det gäller tapetval, men har just nu tappat inspirationen. Föreställer mig en skön gul eller kanske turkos?
Mönster är inte jätteviktigt, och jag vill att köket ska vara roligt och glatt – men inte hysteriskt.
Det är inte jättemycket väggyta (endast en enda hel vägg, resten är det fönster/skåp på), ett stort och ett litet fönster i varsin ände med bra ljusinsläpp.
Har kikat lite på bland annat Eco Earth 7261 och på den här:
Golvet kommer vara ljust/grått/antagligen i något slags mönster. Eventuellt kan det tänkas bli klassiska schackrutor. Tänker nog använda Marmoleum från Forbo.
Kaklet ska vara vitt och blankt.
Skåpluckorna ska vara ljusa, antingen vita, antikvita eller ljusgrå.
Bänkskivor i ek, skulle jag tro.
Hallen utanför köket har den här tapeten:
Köket ska renoveras från topp till tå och jag behöver en tapet.
Är rätt modig när det gäller tapetval, men har just nu tappat inspirationen. Föreställer mig en skön gul eller kanske turkos?
Mönster är inte jätteviktigt, och jag vill att köket ska vara roligt och glatt – men inte hysteriskt.
Det är inte jättemycket väggyta (endast en enda hel vägg, resten är det fönster/skåp på), ett stort och ett litet fönster i varsin ände med bra ljusinsläpp.
Har kikat lite på bland annat Eco Earth 7261 och på den här:
Golvet kommer vara ljust/grått/antagligen i något slags mönster. Eventuellt kan det tänkas bli klassiska schackrutor. Tänker nog använda Marmoleum från Forbo.
Kaklet ska vara vitt och blankt.
Skåpluckorna ska vara ljusa, antingen vita, antikvita eller ljusgrå.
Bänkskivor i ek, skulle jag tro.
Hallen utanför köket har den här tapeten: