Caoimhe
Trådstartare
Det är dags att göra om i sovrummet och få det lite ljusare samt mer hemtrevligt. Dessvärre sätter både ekonomi och begränsad fantasi käppar i hjulet och jag skulle gärna vilja be er Bukefalister om hjälp. Jag letar efter en ljus tapet, gärna med trevliga färginslag, som gör sig väl på en vägg. Resterande tre väggar ska alltså vara enfärgade. Helst skulle jag vilja ha ett fågelmotiv (eller katter, om någon lyckas hitta fina sådana som inte blir för mycket...) av något slag, eller åtminstone lite mönstrat. Jag har lite tapeter som ungefär visar vad jag vill ha, men som är lite för dyra eller dylikt.
Den här tapeten, till exempel, tycker jag är jättefin, men motivet är alldeles för ihoptryckt, så väl uppe på en vägg blir det alldeles för mycket mönster och för lite luft.
Den här är otroligt fin, men alldeles för dyr! 639 kr.
Egentligen behöver det ju inte vara fåglar heller, även om det är att föredra. Den här tycker jag också om, men än en gång handlar det om priset...
Så, någon som vill och kan komma med tips på fina tapeter som kan tänkas gå i samma stuk som ovanstående och som inte kostar skjortan?
Den här tapeten, till exempel, tycker jag är jättefin, men motivet är alldeles för ihoptryckt, så väl uppe på en vägg blir det alldeles för mycket mönster och för lite luft.
Den här är otroligt fin, men alldeles för dyr! 639 kr.
Egentligen behöver det ju inte vara fåglar heller, även om det är att föredra. Den här tycker jag också om, men än en gång handlar det om priset...
Så, någon som vill och kan komma med tips på fina tapeter som kan tänkas gå i samma stuk som ovanstående och som inte kostar skjortan?