Tapeterna...

Maris_

Trådstartare
Våra katter har börjat att klösa på tapeterna! :mad: Vi flyttade i december och fick nytapelserat i vardagsrummet. Vi har möblerat med en stor tvhylla med två höga skåp. Brevid har vi katternas ställning som går upp nästan i taket. De älskar att ligga och sova högst upp på ställningen och på det ena skåpet. Nu har de tyvärr börjat att klösa på tapetern, högst upp mot taket! De får upp en flik och drar sen ner bitar av tapeten med munnen! :confused: :crazy: :devil:

Vad gör man?! Även om vi monterar deras ställning så att den inte når till taket, så kommer de ju upp på tvbänken och upp på skåpet! Har ni några tips? :crazy:

/ Maris

Sv: Tapeterna...

Kan bara önska dig lycka till, har inget tips att bidra med tyvärr... Men att katter kan rasera tapeter vet jag, titta här:
(scrolla ner och kika på Sixtens tapetsida)
http://web.telia.com/~u46106650/
Härlig sida för övrigt! :)

Mvh Cissi

Ja, den är underbar! Träffade "burköppnaren" för ett par år sedan, himla trevlig, tycker att han har en härlig humor!

Mvh Cissi

Min äldsta tar fart och slänger sej upp mot hallväggen och gliiiider ned med klorna i tapeten :mad: .. då är han gratis att få för den som vill ha honom :angel: :smirk:
Efter honom är det långa fina rader av klösmärken.
Yngsta försöker hoppa och sträcka sej efter saker han ser högt upp... tappar balansen och måste givetvis luta sej mot väggen för att ta stöd.
Så efter honom blir det små två-tre centimeter långa märken.

Ganska tröttsamt. Men jag får väl betala det då :mad:
Och de har flera lösmöbler som de använder.

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 450
Katthälsa Har en 5årig huskatt som varit kastrerad sen 5-6 månaders ålder. Han kom hit som kattunge, men antagligen för tidigt för att lämna...
Svar
16
· Visningar
2 422
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 893
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn Som överskriften frågar, berätta för mig vad era barngör för tokigheter! Jag börjar: DANIEL *En morgon vaknar jag av... 2
Svar
21
· Visningar
3 150
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka