S

sommarnatt

hej! jag skulle vilja veta så mycket som möjligt om tandvård. vill veta om tandfel, förslitningar, tandsjukdommar och en massa övriga saker. kanske du varit med om något konsigt som din häst drabbats av... vill gärna veta. ///Jenny

Sv: tandvård

hej! jag skulle vilja veta så mycket som möjligt om tandvård. vill veta om tandfel, förslitningar, tandsjukdommar och en massa övriga saker. kanske du varit med om något konsigt som din häst drabbats av... vill gärna veta. ///Jenny

Liknande trådar

Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 825
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
832
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 795
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
577
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama