tänder = feber?

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lenizen

Systers pojk har febertoppar men inga andra symptom, kan detta ha att göra med att dom två bissingarna i överkäken är på väg ner? *fundersam moster*

Sv: tänder = feber?

Ja det kan det vara, elin blev även lös i magen... Men håller febertopparna i sig eller blir väldigt höga så ska nog föräldrarna ringa VC eller hälso och sjukvårdsupplysningen.

Det verkade vara en feberfri krabat i dag. Pigg, glad och enormt dregglig :).

Hehe!

Theo dregglade som en hund när han fick första tanden, även LITE feber och lös i magen var han. De andra 7 har kommit utan problem!

Så nog kan det vara tänderna som är på G!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 496
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 456
Senast: WildWilma
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 270
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar