I
Icebabe_1
I morse åkte vi akut upp med min lilla katt på 4 år,till strömsholm,vi trodde vi skulle få han med hem,men då jag såg han ligga på bordet,med ett tomt blick och helt kraftlös förstog jag att canseren och urin förgifting hadde gjordt sitt på honom....veterinären sa han aldrig blir återställd och vi lot han somna in....han gjorde inte ens motstånd....han var min lilla baby,han gnagade och snuttade på mina knogar...han lot nestan ingen hålla på med honom,förutom mig och pyret88..Lias Elios Nemouse var en så vacker och speciell katt och min saknad och sorg är stor och svår att bära....han har gett oss mycke skratt och tårar i sitt liv,gett Sin bror Blacky ett lekende liv...Nu finns han inte lenger blandt oss,Blacky går och ropar och letar efter Nemouse,Tänd ett ljus för han ikveld,snälla ni så han hittar dit alla katter och värme finns.
Nemouse,du vill alltid finnas i mitt hjärta,och du vill lenge minnas.vila i frid nu,smärtan är över för evigt,canseren är borta och du kan andas lätt och fritt nu,
jag ville inte att ditt slut skulle bli så smärtsamt,förlåt mig lilla du,men nu slipper du lida mera,och en dag vill vi träffas åter igjen.Din matte
Nemouse,du vill alltid finnas i mitt hjärta,och du vill lenge minnas.vila i frid nu,smärtan är över för evigt,canseren är borta och du kan andas lätt och fritt nu,
jag ville inte att ditt slut skulle bli så smärtsamt,förlåt mig lilla du,men nu slipper du lida mera,och en dag vill vi träffas åter igjen.Din matte