toughcookie

Trådstartare
På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget, ingen bil och en schäfer i släptåg. Någon som har tips på vad vi kan sysselsätta oss med?

Gamla stan ligger mitt i Tallin centrum. Mysiga gränder.
Inte långt därifrån på gångavstånd ligger ett shoppingcenter där bla Kubamaja finns. Goda varma prioger i deras matavdelning på nedre plan, för den mindre plånboken. Amarillo texmex resturang i anslutning till Soukashotellet är gott och enkelt. Nu är det ett par år sedan men det mesta finns nog kvar.

Gamla stan ligger mitt i Tallin centrum. Mysiga gränder.
Inte långt därifrån på gångavstånd ligger ett shoppingcenter där bla Kubamaja finns. Goda varma prioger i deras matavdelning på nedre plan, för den mindre plånboken. Amarillo texmex resturang i anslutning till Soukashotellet är gott och enkelt. Nu är det ett par år sedan men det mesta finns nog kvar.
Vet du om man får ha hund i shoppingcentret?

På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget, ingen bil och en schäfer i släptåg. Någon som har tips på vad vi kan sysselsätta oss med?
Jag skulle ta en promenad i gamla stan, gärna gå upp på berget som gamla stan omger, därifrån har man utsikt åt flera håll!

Liknande trådar

Fritid Till hösten börjar jag plugga behandlingspedagog (distans) i Sundsvall. 22-23 augusti ska vi vara på plats i Sundsvall och jag har...
Svar
10
· Visningar
759
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Skriver i nytt namn för att inte bli igenkänd. Jag har under några år jobbat med arbetsuppgifter som kräver att jag kan ta betalt för...
2
Svar
22
· Visningar
2 519
Senast: workoholic
·
Hemmet Förutom storkok, vad är era bästa hacks för en smidig/billig/tidssmart vardag? Bästa städhacks kanske? Har börjat intressera mig för att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 095
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar