Tävlingsresultat för Aydin ox

Dagolina

Trådstartare
Är det någon som vet om man kan hitta tävlingsresultat i hoppning från 1995-99 på nätet någonstans? Finns ridsports poänglistor publicerade? Enligt ägaren så har Aydin ox segrar upp till 130 klasser mot hästar, och jag skulle vilja kunna bevisa detta inför kommande asrp-hingstpremiering. Jag har googlat utan att hitta det jag söker. Hemskt tacksam för hjälp!
 
Sv: Tävlingsresultat för Aydin ox

Du får vända dig till ridsportsförbundet där kan man beställa utdrag som är giltigt som bevisning när det gäller för meriter man skall tillgodogöra sig vid hingstpremiering. Kostar några hundra lappar så får du ut ett utdrag på alla hästens placeringar genom alla år. Så gamla resultat går inte att hitta någon annanstans så att de är giltiga att använda.
 

Liknande trådar

  • Låst
Islandshäst Efter att ha lusläst annonser, kollat uppgifter/färger mm under ett par månaders tid så har jag jag sett en hel del tveksamheter...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 570
Senast: Boj
·
P
Hästmänniskan Min hästs förra ägare har angivit att min häst tävlat 140 hoppning samt medelsvår dressyr. Finns det någonstans det går att kolla...
Svar
10
· Visningar
2 047
Senast: corzette
·
Hästmänniskan På senaste tiden har jag mer och mer börjat tänka på att jobba med hästar. Jag har tidigare erfarenhet av ridning och olika typer av...
2
Svar
31
· Visningar
3 073
Senast: stjarnfrugt
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 772
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp