Tävlingskavaj i större storlekar

Lisen82

Trådstartare
Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48 någonstans? Har breda axlar med. Visst måste de finnas kavajer till tjockisar med??
 
Sebos
Pikeur
Samshield
Vestrum
Ariat
Equipage
Equiline

Här är några märken jag hittade kavajer i strl 46 eller större vid en snabb googling 🙂
 
Dock tänkte jag max 2000. Dessa märken ligger från 3500 och uppåt
Då får du kanske passa på när det är rea? Såg tex att PS har kavajer i större storlek på rea (finns säkert fler ställen med sommarrea eller liknande), men vet inte hur de sitter och vilken kroppsform de passar för.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 158
Senast: MML
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 600
Senast: Squie
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 128
Senast: MiniLi
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 852
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp