täcket himalaya regn/vinter

cili

Trådstartare
från börjes, någon här som har ett av dessa täcken? hur tycker ni att dom är?
funderar på att köpa vintertäcket då det var billigt, men frågan är då om det är bra och värt att köpas

Sv: täcket himalaya regn/vinter

Orkan täcken som väl är ungefär samma är i alla fall prisvärda och finns väl kvar på rea?

Sv: täcket himalaya regn/vinter

Jag har två Orkan som väl är ungefär samma (modellen före himalya) och jag tycket dom är ruskigt prisvärda. De höll då hela förra vintern utan en skråma och släppte inte igenom väta om det inte var extremt regnigt. Sen är jag väldigt rädd för att tvätta täcken i onödan och har haft snälla hätar som inte biter i dom.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
335
Senast: Anna-Bella
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
289
Senast: tanten
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka