Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
från börjes, någon här som har ett av dessa täcken? hur tycker ni att dom är?
funderar på att köpa vintertäcket då det var billigt, men frågan är då om det är bra och värt att köpas
Jag har två Orkan som väl är ungefär samma (modellen före himalya) och jag tycket dom är ruskigt prisvärda. De höll då hela förra vintern utan en skråma och släppte inte igenom väta om det inte var extremt regnigt. Sen är jag väldigt rädd för att tvätta täcken i onödan och har haft snälla hätar som inte biter i dom.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.