Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, jag har också undrat men inte tänkt på att fråga här. Intressant! Men har folk ofta tjockare än 200? jag ägde ett 3-400 en gång men använde det bara om det var minst -10. Då har jag ändå ett vbl med rätt tunn päls.
Det är vad en del kallar det man har mellan regntäcke och vintertäcke.Vad är det för skillnad mellan övergångstäcke och vintertäcke?
Så olika mellan olika hästar Min ena är helklippt och honom har jag sällan mer än 200 gram på trots att han går på lösdrift. Min oklippta häst har emellanåt 400 gram, ibland upp till 500 g om det är riktigt busväder (när den andra har 300 g). Om hon blir minsta kall står hon och spänner sig och blir spänd i ryggenAha, jag har också undrat men inte tänkt på att fråga här. Intressant! Men har folk ofta tjockare än 200? jag ägde ett 3-400 en gång men använde det bara om det var minst -10. Då har jag ändå ett vbl med rätt tunn päls.
Aha, jag har också undrat men inte tänkt på att fråga här. Intressant! Men har folk ofta tjockare än 200? jag ägde ett 3-400 en gång men använde det bara om det var minst -10. Då har jag ändå ett vbl med rätt tunn päls.
När jag bodde i Växjö kom det tjockaste täcket aldrig fram. I Norrbotten händer det oftare.Aha, jag har också undrat men inte tänkt på att fråga här. Intressant! Men har folk ofta tjockare än 200? jag ägde ett 3-400 en gång men använde det bara om det var minst -10. Då har jag ändå ett vbl med rätt tunn päls.
Hästar är ju väldigt olika, plus att saker som foder i hagen, skydd i hagen, klippning osv påverkar.Aha, jag har också undrat men inte tänkt på att fråga här. Intressant! Men har folk ofta tjockare än 200? jag ägde ett 3-400 en gång men använde det bara om det var minst -10. Då har jag ändå ett vbl med rätt tunn päls.