Täcke till blöt hund

lulski

Trådstartare
Jag undrar om någon här har något bra tips på täcke till hund som man kan använda för att de inte ska bli kalla och även torka lite fortare om de t ex varit i och simmat osv? Jag har en 1-årig jaktlabbe som verkar benägen att få vattensvans :(

Jag undrar om någon här har något bra tips på täcke till hund som man kan använda för att de inte ska bli kalla och även torka lite fortare om de t ex varit i och simmat osv? Jag har en 1-årig jaktlabbe som verkar benägen att få vattensvans :(

Det finns ju dom där snordyra täckena som ser ut som handdukar. Dogmania säljer nog sådana.

Det finns ju dom där snordyra täckena som ser ut som handdukar. Dogmania säljer nog sådana.

Ja, jag har sett dem på Dogmania och det är väl något sånt jag tänker mig men det gör ju inget om det finns något billigare men med ungefär samma funktion :D

Jag gillar BoTs nättäcke, pälsen torkar fort och håller hunden varm.

Ulltäcke alla dagar. Ull värmer även när det är blött, till skillnad från fleece och bomull.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
694
Senast: MML
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 198
Senast: Nota
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: snöflingor
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka