Täcke med brodyr...

Centaur

Trådstartare
Jag letar efter ett täcke, typ fleece, eller nåt kombitäcke.. Det ska vara ensfärgad, och det måste ha x-gjordar!!! Sen så vill jag gärna ha ¨brodyr på det också... :) Är det nån som vet om nån internetaffär som kan uppfylla dom här kraven?? :banana:

Jag vet inte vart du bor men på Hästbiten i Stockholm har dom urfina fleecetäcken med snygga kantband i fina färger (vet att du har skimmel och jag lovar att det passar ;)) och man kan få brodyr. Snygga som sjutton är det. Annars brukar ju lillhästen ha fina täcken och de broderar jättefint.

Bebe's hästoch ridsport syr egna täcken som du får välja färg själv på kantband osv. Hon broderar också, om man kan få det lite billigare om man har hennes reklam broderad på ena sidan. Hon finns här i stockholm

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 158
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 257
Senast: Stergo
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
977
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka