Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag letar efter ett täcke, typ fleece, eller nåt kombitäcke.. Det ska vara ensfärgad, och det måste ha x-gjordar!!! Sen så vill jag gärna ha ¨brodyr på det också... Är det nån som vet om nån internetaffär som kan uppfylla dom här kraven??
Jag vet inte vart du bor men på Hästbiten i Stockholm har dom urfina fleecetäcken med snygga kantband i fina färger (vet att du har skimmel och jag lovar att det passar ) och man kan få brodyr. Snygga som sjutton är det. Annars brukar ju lillhästen ha fina täcken och de broderar jättefint.
Bebe's hästoch ridsport syr egna täcken som du får välja färg själv på kantband osv. Hon broderar också, om man kan få det lite billigare om man har hennes reklam broderad på ena sidan. Hon finns här i stockholm
Hästmänniskan Det är inte höga priser på fjordhästar. Det är helt normala numera. Jag sålde tex min hanterade, men inte ens tömkörda tvååring för 40’...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.