Täcke + halstäcke från Hööks?

M

mazefree

Ska införskaffa mig ett Thermo master® Superfit Winter (68125), men jag vill även ha mig ett halstäcke till detta. Hööks har 2 halstäcken, har någon erfaranhet om hur dessa passar på detta täcke. På produktbilden ser det ut som om det inte håller tätt i bogen?
Thermo Master® Superfit Winter halstäcke (produktnummer 68017):
68017.jpg

De har även ett annat, men detta är dyrare.. Och hur matchar färgerna med täcket? :D Täcket är blått..

Thermo master halstäcke:
68065.jpg

Sv: Täcke + halstäcke från Hööks?

jag har köpt det undre hals täcket till mitt gamla gröna termomaster...hihi kanske ingen snygg färg kombination men han blir ju varm.Ingen erfarenhet av detta men jag tror på dom :bump:

Sv: Täcke + halstäcke från Hööks?

Jag har förra årets modell av superfit Winter och jag tycker att det glider runt och inte håller tätt. Men min häst gillar inte halstäcke och krånglar hemskt med det, så på en "snällare" häst så kanske det sitter bättre.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Börjar fundera på nytt täcke. Just nu har hästen "bara" 1 flug/regntäcke, ett 0g regn, 80g regn, 370g vinter, 50 & 100g...
2
Svar
30
· Visningar
10 049
Senast: Darkie
·
Utrustning Ska köpa ett nytt täcke men har fortfarande inte bestämt mig för vilket. Just nu vill jag ha ett helt ofodrat regntäcke samt ett löst...
Svar
18
· Visningar
1 390
Senast: cactuspower
·
K
Utrustning Åhh jag tycker det är såå kul att bläddra i nya Hööks katalogen! :) Sitter nu och funderar kring vintertäcke för pållen. Jag har haft...
Svar
16
· Visningar
1 319
Senast: Krabban
·
Utrustning Kan ni ge mig några tips på ett bra vintertäcke? De måste ha bra passform och vara täta och det ska vara varmt (han ska klippas...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: dr.pepper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V