Tack för "erbjudandet" eller nåt.

Hela min familj åkte idag till en annan större stad och hyrt lägenhetshotell för att fira nyår. Mina två systrar (med familj) plus mamma och ena syrrans kille.

Ena systern ringde till mig i början av december och berättade om det, frågade om jag också skulle med (inte med frågan: vill du vara med utan ville mest veta om jag bestämt mig). De har alltså planerat denna resa ett tag men inte någon gång frågat mig. Tack för "inbjudan" liksom.

Inte första och lär heller inte vara den sista gången det sker. Har ju även två katter och en orm så för min del behövs det ju lite mer planering om jag ska vara med och åka iväg.

Blir bara så less på att man alltid ska hållas utanför.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 662
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här december tänker jag gräva långt ner och aldrig mer tänka på. Vilket kaos det varit. Först kom min bror hit. Bestämt sen i...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: et_flickan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 366
Senast: Magiana
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
53 985

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka