Ta hem en katt till i familjen..

T

tess444

Hej hej!

Nu är det så att jag har hittat en kattpojke som jag ev.ska hämta hem i veckan :) och jag har en kattflicka redan..

Hur är bästa sättet att gå till väga då man kommer hem med den nya kissen?
Är det bara att släppa ut honom eller borde jag göra på nåt bättre sätt?

Tacksam för svar!! :idea:

/Tess

Sv: Ta hem en katt till i familjen..

Vad roligt !!
Själv hade jag min pojke först, sen när jag hämtade lilltjejen släppte jag bara ut henne. Var lite rädd att grabben skulle skrämma henne för han är stoooor och hon var ju pytteliten. Men oj så fel jag hade, det var hon som morrade och jagade undan honom:rofl: Hon morrade och fräste i några dagar sen kom hon på att han ju faktiskt var ganska rolig att leka med:angel: Idag är de bästa vänner.

Blandat4010.jpg

:love: :love: :love:

Sv: Ta hem en katt till i familjen..

Tack för ditt svar!!

åhh vad söta de var tillsammans..:love:

Ja det ska blir riktigt roligt att få en till liten kisse..
Killen jag ska hämta är 1 år gammal och måste flytta pga. att de har allergi i familjen..så det känns bra att veta att man kan ge honom ett bra livslångt hem.

Ja tror nog att det ska gå bra..kul med lite historier från andra med!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 102
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama