Ta föl på Welsh sto!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Susanne_
  • Startdatum Startdatum
S

Susanne_

Hejsan! Jag har fått möjlighet att låna ett jättefint Welsh sto att ta föl på! Hingsten jag tänkt använda är fortfarande inte så känd i sverige då han nyss kommit hit!
Jag har aldrig haft Welsh innan och min tanke är att fölet senare ska visas, alt som föl, ett, två och treåring! Mamman blev Guldvinnare på riks 2009..

Hoppas att de finns någon som är kunnig på Welsh som kanske vill ha lite kontakt! Alltid roligt bolla ide och tankar..

Lägger ut bild på sto och hingst så får ni gärna säga vad ni tror!

Stoet "Bella"

Welsh_0560.jpg

Welsh_0558.jpg

8668275-IM5LP.jpg

Hingsten Lamour:

ponny1.jpg

ponny.jpg

Tack för mig!

Sv: Ta föl på Welsh sto!

Vilken sektion är det du har? B? (Bilderna är så små så det är svårt att avgöra) Stam på båda?

Hingsten såg riktigt läcker ut. :d

Sv: Ta föl på Welsh sto!

det är Sek B =)

Stoet heter Nexis Belgara "Bella" och är e. Kenwood's Tomahawk och u.Eyarht Isadora
hon är 128

Hingsten heter Bjerregårds Lamour och är e. Bjerregårds Tayer

och u. Bjerregårds Lumina

Han är 136

Ska bli spännande med sitt första welsh föl!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 313
Senast: Masse
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 477
Avel Jag har inom några år tänkt att eventuellt ta föl på mitt sto. Hon är en irländsk sporthäst med fin hoppstam och väldigt trevligt...
Svar
6
· Visningar
2 626
Senast: Hippocampus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka