Ta bort vän på FB.Hur???

Krans

Trådstartare
Skit skit...Råkade skicka vän förfrågan på Facebook o personen svarade direkt ja.Hur får jag bort "vännen"?? Har lyckats blockera men vill ta bort helt!
 
Skit skit...Råkade skicka vän förfrågan på Facebook o personen svarade direkt ja.Hur får jag bort "vännen"?? Har lyckats blockera men vill ta bort helt!
Du klickar in på vänner helt enkelt, klickar på 'friends' vid den aktuella personen så får du upp några alternativ. Till exempel 'unfollow' och 'unfriend'. Välj 'unfriend'. :)
 
Gå in på personens profil, klicka på grå ruta med några prickar. Finns en rad där det står ”vänner”, klicka där så kommer det upp flera alternativ bland annat ta bort som vän.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Blockerade personen på Messenger, nu syns hen ej på min vänlista mer på FB heller..Är hen borta eller bara dold? Måste jag ta bort blockeringen för att kunna ta bort hen helt? Tusan vad klantig jag är...
 
Blockerade personen på Messenger, nu syns hen ej på min vänlista mer på FB heller..Är hen borta eller bara dold? Måste jag ta bort blockeringen för att kunna ta bort hen helt? Tusan vad klantig jag är...
Ja de måste du troligen om du inte ser hen längre.
 
Blockerade personen på Messenger, nu syns hen ej på min vänlista mer på FB heller..Är hen borta eller bara dold? Måste jag ta bort blockeringen för att kunna ta bort hen helt? Tusan vad klantig jag är...
Jag gissar att man kan se personer som man blockerat någonstans, men vet inte vart. Vore konstigt annars.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
288
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp